czwartek, 18 kwietnia 2013

Moje nowe odkrycie

Ostatnio dzięki Scrapującym Polkom, a ściślej Viol i jej kursowi zamieszczonemu na tym właśnie portalu odkryłam coś zupełnie dla mnie nowego. Chodzi mi tu dokładniej o digital scrapbooking, w który zaczęam się bawić, jak narazie w GIMP-ie (photoshop to jeszcze nie mój level ;)). Wpadłam w to po uszy, bo po pierwsze zdobycie nowych genialnych papierów i dodatków przeróżnych projektantów jest całkowicie darmowe, a po drugie jakoś nie mogę dotrzeć ostatniodo fotografa i już nie mam za bardzo zdjęć do oscrapowania :P.
Oto co mi z tego wychodzi :)

Pierwsze dzieło



Ten na wiosenne wyzwanie u Polek ;)


2 komentarze:

  1. a jednak nie było to takie trudne;D ogromnie mnie cieszy że weszłaś w świat digi:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Viol :D bez Ciebie chyba bym się nie pokusiła spróbować ;)

      Usuń