wtorek, 9 kwietnia 2013

Kwietniowe wyzwanie foto - dzień 2

Temat na dziś - GRA.

Nie gram w zasadzie w żadne gry komputerowe... W planszowe raczej rzadko, bo nigdy nie można znaleźć kompana, któremu akurat w tym samym momencie zachciałoby się zagrać, a szkoda... Jedyną rzeczą, którą mam do grania, i która była moim pierwszym skojarzeniem jest gitara. W moim wypadku granie to może zbyt duże słowo, ale dookoła siebie mam samych grajków :D Głównym ich przedstawicielem jest mój brat, do którego należy gitara ze zdjęcia poniżej, i którą tak ubóstwiam :P.





A tu nasz kącik Gitarowy w całej okazałości ;)


                  

13 komentarzy:

  1. No jak ja się nie spodziewałam...

    OdpowiedzUsuń
  2. to dopiero muszą być dźwięki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kolekcja , ciekawa jestem domowego koncertu przy użyciu wszystkich gitar - to musi być niezły czad ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gitara to coś pięknego, osobiście grałam na gitarze klasycznej, ale elektroniczna zawsze chodziła mi po głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to już mała kolekcja jest! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. No, no...
    Czy ja wspominałam kiedyś, że mnogość Twoich zalet mnie onieśmiela?

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś próbowałam grać.. i nie wyszło :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kolekcja gitar, aż się serce raduje :)). Mam zamiar powrócić do grania na gitarze :)

    OdpowiedzUsuń