niedziela, 17 lutego 2013

Portal Party

U Scrapujących Polek od wczoraj trwa Portal Party z działem LO. Do dziś kompletnie nie wiedziałam na czym ta cała impreza polega, ale całkiem mi się to spodobało :). Każdy może znaleźć jakieś nowe wyzwanie w sam raz dla siebie. Mnie udało się wziąć udział w dwóch wyzwaniach ekspresowych. Pewnie zrobiłabym jeszcze trzeciego scrapa, ale ani zdjęcia swojego własnego wywołanego nie posiadam, ani już chyba weny "tfórczej". Najwyraźniej ona też ma swój dzienny limit.
No to teraz prezentacja. Oto te stworzone dziś:

1. LAYOUT A4 + warstwy
Właściwie zaczęty został już wcześniej, ale jakoś tak padł w kąt dawno temu nie skończony. Jako, że był na formacie A4 trafiła się w końcu okazja na jego skończenie.
Biało-czarno-czerwony, czyli w moim ulubionym zestawieniu kolorystycznym ze specjalną dedykacją dla mojej Ań :*.


2. LAYOUT Mapka
Lubię tworzyć scrapy z mapek. Zawsze gdy brakuje mi weny na zrobienie czegokolwiek, szukam takich mapek i od razu zaczynają pojawiać się w głowie pomysły. Kształtują się wzory, warstwy i kolory. Bardzo pomocne w stanach mojego silnego niezdecydowania :P.
No i wyszedł mi Rasta Scrap z moim chwilowo dreadziastym Milem, Londyńskimi wspomnieniami i "ukradzionym" wiatraczkiem. Z dedykacją dla rzeczonego Mila i pozdrowieniami ;*

4 komentarze:

  1. Ja się na scrapowaniu nie znam nic a nic,ale mi się podobają,tylko tych mapek,mapki nie udało mi się zobaczyć,A ja mapki lubię i się mogę podzielić,jakby Ci się przydały.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Scrap został zrobiony według mapki scrapa zaproponowanej w wyzwaniu, czyli gdzie mają się znajdować jego poszczególne elementy. Mój błąd powinnam ją dołączyć do posta :). Następnym razem się poprawię. Pozdrawiam :)

      Usuń